torsdag den 23. april 2015

Dag -408, 407 og 406 En mindre forglemmelse

En mindre forglemmelse

En dagbog der ikke opdateres hver - kan man kalde det for en dagbog?
Ihvertfald glemte jeg både tirsdag og onsdag at skrive det daglige indlæg. Sad i stolen udenfor i det gode vejr og slappede af med denne bog.



En spændende bog hvor jeg, indtil videre ikke kan bruge så fandens meget af hans oplevelser, da langt det meste er beregnet på polar farter, men en del om træningen og måden dette er planlagt, har været interessant.
Børge Ousland, er en Norsk polfarer og bogen her er på Norsk, for de som overvejer at købe den. Pris : 499,- da den skulle hentes hjem specielt.

Lige nu er jeg ved at gøre mig klar til outdoor træf i Sorø med start fredag. det skal nok blive spændende, at møde mange nye mennesker, se på en masse spændende udstyr, og ikke mindst få nogen tips og idéer til min tur.
Som i kan se på billedet herunder, har jeg store dele af mit udstyr med - ikke alt men tæt på.


Af udstyrets beklædning er der ikke meget med - det varer trods alt kun 2 dage træffet (3 dage men jeg kører tidligt søndag - skal på arbejde).

Nu vil jeg køre ud og vaske bilen, pakke udstyret i bilen og ned til den lokale Spejder sport for lige at købe det sidste.

Fortsat god dag og kryds nu lige fingrene for, at vejret blive godt i weekenden.

Mvh
Jesper



Ingen kommentarer:

Send en kommentar