tirsdag den 28. april 2015

Dag -402 Neopren sokker eller ikke....

Neopren sokker eller ikke....

Gennem flere dage kommer jeg til at gå i regn. 
Alt fra kraftig regn eller skybrud til lettere støvregn. Og vigtigst af alt er at holde fødderne tørre. Så skal jeg vælge at bruge  Neopren sokker eller ikke? 
Det er en af de ting jeg har spekuleret en del over det sidste døgns tid.

Lidt ligesom med Goretex behandlede sko, vil man utvivlsomt svede mere i Neopren sokker end i normale sokker, men hvis man nu prøver tynde løbesokker inde i Neopren sokkerne.....

Uanset hvad man vil mene, så vil jeg teste et par eller to for at se, hvordan fødderne reagerer.
Mærket har jeg ikke fundet endnu, så jeg skal bruge lidt mere tid på nettet, for at finde det rette mærke til den rette pris.

Skoene skal nok holde mine fødder tørre et langt stykke af vejen. Jeg har mine Salomon støvler og Crispi støvler, som begge er med Goretex, så skulle Neopren sokkerne vise sig at være et No-Go, så overlever jeg nok alligevel.

Ha' en god dag :-)

Mvh
Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar