søndag den 19. april 2015

Dag -412 og -411 Fredag og lørdag uden de store tur-tanker

Fredag og lørdag uden de store tur-tanker

Fredag og lørdag blev stille i forhold til turen.
Det eneste jeg reelt set lavede med henblik på turen, var at skrive dagbog for torsdagen.
Det er nu egentlig meget rart ind i mellem, at tænke på noget helt andet. Man skal jo gerne være "sulten" på de rigtige tidspunkter. Tænker man tur hele tiden, tror jeg bare man hurtigt kan blive træt af det, og opgaverne op til turen bliver ikke gennemført godt nok.
Så jo - jeg tror nu egentlig det er sundt lige at lave noget andet.

Lørdag blev der tænkt lidt mere tur.
Jeg lavede et godt stykke af to-do listen med resterende opgaver, og fik lavet det sidste af indlægget til outsite.org med forklaring på, hvordan jeg har arbejdet med budgettet til turen.
Ville egentlig rigtig gerne ha' været på tur lørdag morgen, men en del overarbejde fredag (fri 05:30 lørdag morgen) og en god gammeldags hovedpine var ikke enige. Så "fridag" blev det også lørdag.

Næste uge er det telt uge.
Der skal trænes telt-opsætning. Og så glæder jeg mig ganske en del til fredag-lørdag med outdoor træf i Sorø (ja Sjælland - utroligt hvad man gør frivilligt ;-)

Fortsat rigtig god søndag :-)

Mvh
Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar