mandag den 6. april 2015

Dag -424 Hvad med jer selv?

Hvad med jer selv?

Efter min morgentur, har der været nogen flere positive tilbage meldinger end normalt.
Og tak for det - det var en fed tur, hvor man oplever en anden side af naturen end ellers. Var ved at blive rendt over ende af tre hjorte, blev torpederet af en solsort (heldigvis overlevede både den og jakken). Egentlig var det slet ikke så svært at gå de 18 km lige efter arbejde. Og de positive tilbage meldinger tyder på, at andre også gerne ville gøre det.
Så er det jeg spørger - hvorfor gør i det ikke??

Masser af undskyldninger har der været.
Men kom nu lige op ad sofaen eller ud af fjerene. 
Det behøver altså IKKE være 18 km, men 3-4 km.....der skal ikke ret meget til. Det behøver selvfølgelig heller ikke være om så tidligt morgenen, som min tur, men jo tidligere jo bedre. Man får som sagt nogle helt andre oplevelser i naturen, og, vil jeg mene, en endnu bedre start på dagen.

Gennem Outsite.org har jeg fået kontakt med en anden ekstrem vandrer, som om små 2 måneder starter en tur, som er mere end 2 gange længere end min.
Charlie Uldahl Christensen hedder han.
Hans projekt er gennem en vandretur fra Danmark til Tanzania (jep....Afrika) at skaffe penge til rent vand, til rigtig mange mennesker.
Læs hans historie og grund til turen her http://www.walkingforwater.dk/

Starter tidligt på arbejde i dag, så der bliver ikke tid til så meget tur tænkning for min del. Dog har jeg kigget en smule på hjemmeside programmering, men det skal jeg vidst lige bruge lidt mere tid på.

Nyd nu den sidste dag i påsken fra andet end sofaen eller frokost bordet.

Mvh
Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar