tirsdag den 7. april 2015

Dag -423 Indlæg/artikel på Outsite.org

Indlæg/artikel på Outsite.org

Brugte en smule af mandagen på starten til et indlæg/en artikel på friluft sitet outsite.org, som jeg tidligere har fortalt om.
Det er sjovt at prøve, at skrive en artikel, noget jeg aldrig har prøvet før, men jeg synes nu selv det er blevet meget godt indtil videre. Men hvor godt det i realiteten er, er det nok bedst at lade være op til dem, der læser den at bedømme.

Egentlig synd og skam, at bruge det fine vejr, til at sidde inde og skrive artikel, men et løfte er et løfte, og jeg havde lovet en af redaktørerne bag outsite.org, at have en artikel klar så hurtigt som muligt.
Var egentlig ikke meningen, at jeg ville sidde der meget mere end en halv time, men jeg blev grebet af stemningen.
Og så er vi tilbage til de dårlige undskyldninger om, hvorfor man ikke var ude idag....hhhhmmmm ;-)

Tirsdag vil jeg se, om der ikke kan blive mulighed for at sætte teltet op, men vejrudsigten siger overskyet og småregn.
Ville ellers snart gerne igang med projekt tørrestativ, men der er ingen grund til at sætte teltet op i regnvejr, bare for det. Der er også stadig masser af tid, så det skal jeg nok nå.

Nyd foråret :-)

Mvh
Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar