torsdag den 2. april 2015

Dag -428 Outsite.org

Outsite.org

Vi kender det allesammen - det der med at man får reklamer for det ene og andet på facebook. Man får reklamer for sites, man anbefales til at besøge.
Og jeg er ingen undtagelse.
En af disse sites, jeg blev "anbefalet" til at besøge, var den danske outdoor side "Outsite.org". http://outsite.org/

Sitet er et rent dansk site, som er ment for brugere af naturen og vandre ture generelt. Et site, som for mig, er helt oplagt at læse.
Sitet har artikler om folks vandreture rundt omkring i det ganske Danske land - man kan uploade sine egne fortællinger om egne vandreture, der er tilbud om at deltage på vandreture, sammen med andre brugere af sitet, ligesom der også er tests af diverse udstyr fra telte og underlag til kaffekedler og you-name-it.

Jeg sider nu hver aften lige og tjekker, om der skulle være dukket en ny spændende artikel op. Kan godt li' at læse om andre folks oplevelser. Her finder jeg måske inspiration til den næste træningstur.
Den mest spændende artikel, jeg har læst, er om en danskers tur fra Viborg til Santiago de Compostela (Camino ruten fra Frankrig), og via den har jeg her fået kontakt med en af redaktørerne på sitet - Christian.
Vi har idag snakket lidt frem og tilbage, om den tur jeg skal på. Spændende at snakke med og høre om de ekstrem ture andre har været på. 
I løbet af påsken vil jeg, efter Christian's anbefaling, vil jeg derfor dele mine erfaringer med forberedelsen af min tur. Hvorfor jeg går turen og hvilke tanker, jeg har gjort mig indtil videre. Det bliver spændende at se, om der så kommer nogle reaktioner på den artikel. 

I tillæg så arrangerer sitet også et årligt outdoor-træf, og jeg har tænkt mig at deltage på dette træf, også selvom det er på Sjælland. Ikke helt billigt at køre fra det mørke Jylland over broen og tilbage igen.
Det er dog muligt at køre med andre, men da jeg skal ha' min vogn med, så er der sgu nok ikke plads i andres bil til meget mere end den.
Træffet er den 24.4 på en stor outdoor plads ved Sorø.
Glæder mig til at mødes med andre outdoor freaks, og få en masse tips og idéer til min egen tur.

Fortsat god påske - nu skal jeg på arbejde :-)

Mvh
Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar