torsdag den 16. april 2015

Dag -414 Ny morgenmads blanding

Ny morgenmads blanding

Valget her til morgen - hvis man da ellers kan kalde kl. 13 for morgen, men sådan er det at arbejde nat - stod mellem favoritten vanille yoghurt med müsli eller ristet brød, men et eller andet sært kom over mig, og jeg begyndte at eksperimentere med en ny morgenmads blanding bestående af 100gr. havregryn, 20 gr. Skummetmælkspulver, kokosmel (glemte at veje det), 30 gr. rosiner og 10gr.tranebær.
Smagte fantastisk :-)

Ellers er der ikke sket så meget på tur siden.
Fortsatte lidt med min detaljerede to-do liste. Når man laver en sådan to-do liste, har jeg lært mig, at man på de mest mærkelige tidspunkter, kommer i tanke om noget. Derfor ligger der papir og blyant inde på natbordet, i tilfælde man nu lige kom over noget, der skulle med på listen. En sådan liste bliver måske aldrig helt færdig, men den er en god hjælp, til at få så mange vigtige gjort inden afrejse.

Fortsat god dag - nu kalder arbejdet snart :-)

Mvh
Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar