onsdag den 15. april 2015

Dag -415 Reaktioner på indlæg

Reaktioner på første indlæg

Har fået fine reaktioner på det første indlæg på outsite.org.
Ikke at der er kommet rigtig mange kommentarer, men mange har læst indlægget og rigtig mange har samtidig besøgt min blogg.

Bloggen havde normalt 10-15 hits om dagen, men igår, da indlægget blev publiceret, var der 118 og indtil videre idag har der været 25. Så det har da været en fin respons på det første indlæg. 
Bare det at så mange finder indlægget interessant er fedt, men at også mange kigger forbi bloggen, finder jeg personligt rigtig dejligt.

I løbet af de næste par dage vil jeg uddybe budgettet samt hvordan, jeg har grebet det an.
Det har været en lang proces, men en rigtig vigtig en af slagsen for at sikre en succesfuld tur, samt at jeg kan vende hjem efter turen uden gæld.

Tur forberedelserne tager også små men sikre skridt fremad.
Har fået sat nye slanger i dækkene til vognen samt smurt med fedt, så hjulene kan tages af og på rigtig mange gange, uden at hjulene tager skade.

Der begynder efterhånden at være mange småting, der mangler. Små ting som at sy refleksbånd på vognen, hjemmeside, kostplan m.m.
Derfor laver jeg nu en to-do liste med de resterende opgaver, så det er lidt nemmere at holde styr på alle detaljerne.
Den vil være færdig i løbet af weekenden, og vil kunne læses her på bloggen. 

Fortsat god dag :-)

Mvh
Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar