fredag den 3. april 2015

Dag -427 Påsketur - glæder mig

Påsketur - glæder mig

Påsken står på arbejde alle dagene for mig undtaget lørdag. Der bliver det til en tur lige så snart jeg er kommet hjem fra arbejde. Om det bliver kl. 02:00 eller 04:00 eller deromkring ved jeg ikke endnu.
Tager det store telt med - ikke for at sove i det, men for at træne opsætning af telt i tusmørke. Det store telt har jeg kun sat op 3 gange før, og for min del kræver det en lille smule tilvænning. Har tidligere kun været vant til at sætte enten kuppel eller tunnel telt op. Aldrig et kombineret kuppel/tunnel telt. Og så i tusmørke/mørke.....det skal nok blive sjovt.

Ellers sker der ikke det helt store her.
Har lavet en lille del af kladden til min artikel til outsite.org omkring forberedelsen til turen. Laver lidt mere lørdag, men det bliver nok ikke så meget, da der kommer glædeligt uventet besøg fra Norge :-D

Ha' en fortsat rigtig god påske :-D

Mvh
Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar