onsdag den 8. april 2015

Dag -422 "Du er sgu da syg :-)"

"Du er sgu da syg :-)"

Den sætning fik jeg kastet i hovedet en del gange i dag (tirsdag) på arbejdet. Sagt med et smil hver gang......
Helt rask har jeg sgu sikkert aldrig været ;-)
Måtte for gud ved hvilken gang forklare på arbejde, hvad det er jeg har gang i og skal bruge et år på. Men det er egentlig ret fedt :-D
Kan mærke at jeg glæder mig til at holde de første foredrag om forberedelse af ekstrem ture - så må vi se hvornår det bliver.

Tiden går hurtigt efterhånden - "kun" 422 dage til start.
Blev spurgt på arbejde i går, hvornår jeg holder. Det regner jeg med at gøre i slutningen af april/starten af maj næste år.
Da er den sidste husleje betalt, jeg har tid til at flytte mit indbo til opbevarings stedet, og forberede de sidste detaljer med oprettelse af c/o adresse etc.
Jo, der er sgu ret mange ting man skal tænke på, når man skal være væk et år. Ting som reelt set ikke har noget med turen at gøre.....og så alligevel har det på en måde.
Men det gider jeg ærlig talt ikke bruge så meget tid på nu. Der er stadig nok at se til med tilvænning af udstyr etc.

Lige nu går mine tanker og store forventninger, til outdoor træffet i Sorø den 24-25.4
Det bliver spændende at møde andre mennesker med samme interesse, få en masse gode idéer, nye tips og ting, der måske skal ændres lidt på.

Mvh
Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar