mandag den 13. april 2015

Dag -418 og -417 Første artikel/indlæg til ousite færdig

Første artikel/indlæg til ousite færdig

Min første artikel/indlæg nogensinde blev færdig sent lørdag aften.
Fedt at prøve og jeg håber, at det kan fange manges interesse, til at læse min blogg naturligvis, men ikke mindst få folk op af sofaen og ud at nyde naturen.
Det bliver udgivet på outsite.org i løbet af tirsdagen, og jeg linker naturligvis til artiklen her på bloggen.
I er meget velkomne med kommentarer til artiklen/indlægget her på bloggen. Om det er for kedeligt, om det er inspirerende eller......

"For the English readers. The article on outsite.org cannot be translated the same way as my blogg can but please send me a mail or a comment via the blogg and I will translate the article as soon as possible".

Selv har jeg været lidt "doven".
Doven forstået på den måde, at jeg ikke har været ude at gå en længere tur (længere = over 10 km) i en uges tid.
I stedet har jeg brugt tiden til nogle andre tur-forberedelser.

Der begynder efterhånden at være rigtig mange mindre forberedelser, der skal færdiggøres. Små ting, der hver især måske ikke betyder det helt store, men tilsammen udgør en vigtig brik i en succesfuld gennemførelse af projektet.
For at ingen af dem skal gå i glemme-bogen, er jeg begyndt at lave en længere to-do liste UDEN deadline datoer - deadline datoer kan være årsag til stress, og det gider jeg under ingen omstændigheder. 
Opgaverne er inddelt i grupper - udstyr, træning, kostplan, hjemmeside, sponsorer etc. - hvor deadline datoer er udskiftet med prioritering af de enkelte opgaver. Det kan godt være, at jo nærmere jeg nærmer mig starten, at jeg bliver nødt til at sætte deadlines på, men forhåbentlig når jeg de fleste opgaver inden den tid.
Vognen er eksempelvis næsten færdig, men når jeg bruger den på mine ture, finder jeg små ting, som det ville være fint at få ændret. Eksempelvis skal hjulene smøres med noget fedt - ingen stor opgave, men hvis det ikke bliver gjort, kan hjulene efterhånden blive vanskelige at få på. Når seletrækket ikke bruges, sidder de skruet fast med møtrikker, men de "rasler" af, når vognen skubbes over ujævnt underlag, så her skal der købes låse møtrikker. Begge to små opgaver, som hver især ikke lyder af alverden, men hvis ikke de bliver løst, kan det blive til et større problem undervejs. Så det er fint at få dem løst nu, inden jeg står i skidtet :-)

Nu står den på dækskifte på bilen.
Ha' en fortsat super dag :-D

Mvh
Jesper





Ingen kommentarer:

Send en kommentar