lørdag den 14. marts 2015

Dag -446

Stille og rolig dag på tur-kontoret idag.
Der skal jo også gøres lidt rent i hjemmet ;-)

Det gamle telt er nu snittet op, og de genbrugelige dele - teltdugen, barduner (kan bruges som tørresnore m.m.) er lagt i en pose, klar til at blive syet til et regntræk.
Desuden fik jeg lige tid til at kigge mit udstyr (ikke tøj) igennem.
Havde den der følelse af, at der manglede et eller andet. Det var nu ikke det helt store, der manglede. Men genopladelige 4xAA og 8xAAA batterier samt 4 små vandtætte poser yderligere, må der købes ind.
De små vandtætte poser bruger jeg til, der ikke må blive vådt som bl.a. tekniske ting (batterier, ledninger, oplader til batterier m.m.) samt mit First-Aid kit.
De kan købes i Spejder Sport og fås i 3 forskellige størrelser. Den jeg bruger en small http://www.spejdersport.dk/asivik-cube-s.aspx.

Udstyret foruden tøj, telt og soveposer fylder en smule lagt ud på et bord. Men pakket sammen i de rette lomme i vognen er det ikke så slemt som det ser ud her.

Spredt ud fylder udstyret hele spisebordet, men pakket sammen i vognen
er det ikke så slemt.

Nu står den på sofa resten af aftenen.

Hyg jer - ta' en tur i skoven i morgen :-)

Mvh
Jesper


Ingen kommentarer:

Send en kommentar