tirsdag den 24. marts 2015

Dag -437 Der skete ikke så meget

Der skete ikke det helt store vedr. turen idag.
Var nede at hente mine nye bukser, som selvfølgelig skal ligges op. Sådan er det at ha' små korte - men hurtige - ben. Heldigvis kender jeg til en rigtig god skrædder i Århus, og så kan man jo lige nå at nyde byen mens man venter. Forhåbentlig kan hun nå det på dagen, ellers må man jo bare til Århus igen :-D

Som sagt så var der ikke så mange tanker, der rørte sig vedr. turen idag. Det var mere tiden hos tandlægen, der var i baghovedet. Skulle kun ha' lavet en lille flig, der var røget af den ene fortand og "slap" med  530,-
I og med jeg ikke er synderlig vild med at gå til tandlægen, så er det bare noget, der skal være i orden inden turen starter.Eksempelvis har jeg en rodbehandling, der skal opereres grundet kronisk betændelse, muligvis også den anden rodbehandling, men det vil en nærmere undersøgelse vis. Overslaget fra tandlægen siger lidt over 3.000,- så jeg har afsat 4.000,- på tur-budgettet til dette. Så håber jeg bare det holder.
Med den "tandlægeskræk" jeg besidder, så er det - synes jeg - bedre at få det lavet inden turen starter hos nogen du er trygge ved, end at få det lavet i Italien, hvis det skulle gå helt galt.
Jeg siger dermed ikke, at de Italienske tandlæger ikke er dygtige. Det er de sikkert, men med min indstilling til tandlæger, så bruger jeg hellere de få kroner det koster ekstra i Danmark.

Mvh
Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar