onsdag den 25. marts 2015

Dag -436 En lille tur den anden vej

Jeg tog en tur igår for lige at komme lidt ud.
Vejret var egentlig ikke så godt, faktisk lidt overskyet, men jeg var overbevist om, at der ikke ville komme regn.
Så jeg pakkede rygsækken med Trangia, frysetørret morgenmad (tester lige et par mærker for at se, om det er noget der er værd at spise), kaffe, vand og så lige regnbukser og jakke. Man ved jo aldrig :-)

Tog de første skridt ad den sædvanlige rute, men vendte hurtigt om igen og begyndte at gå den anden vej. Kom bare til at tænke på en ting, min gamle direktør i Norge sagde. Nogen gange er man nødt til at gå ind ad butikken en anden vej end den man er vant til. 
Tænkte lige det var noget at man kunne benytte sig af på en gåtur også. Altså at gå den anden vej end man er vant til. 
God idé - oplevede nogle helt andre ting end jeg er vant til på den "sædvanlige rute". Tingene har med garanti været der hele tiden, jeg har bare ikke lagt mærke til dem på samme måde som idag.

En af de ting der stadig stod som den plejer, er min "kaffestol" - en simpel træstub med et lille ryglæn.


Her satte jeg mig ned - var blevet lidt sulten, så den frysetørrede morgenmad (klokken var 14 men jeg var jo lige stået op) skulle testes.
Koge vand, i posen med den frysetørrede mad, røre rundt, vente 5 minutter, spise. Ret simpelt.
Ville gerne ha en pose med til hver dag, men med et madbudget på 100,- og en pris per pose på mellem 59,- og 89,- så er det ikke aktuelt, men man kan jo bare lave det selv og pakke det i små portions poser.
I den frysetørrede mad er der ikke ret meget andet end tørret frugt, havregryn, kokos og pulvermælk.
Så i weekenden skal jeg ha købt noget pulvermælk - resten har jeg i skabene, så må jeg se om jeg kan lave den rigtige blanding.


Jeg føler mig rigtig godt tilpas herude midt i absolut ingenting, hvor man kan slappe 100% af.

Fortsat god dag - arbejdet kalder.

Mvh
Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar