mandag den 16. marts 2015

Dag -444 - Nye bukser

Så er der nye bukser på vej - jeg har valgt et par Fjällräven Keb Gaiter

Buksen ligner til forveksling de Fjällräven Vidda Pro jeg allerede har. Forskellen på Vidda Pro og Gaiter er, at Gaiter er lavet i 100% syntetisk materiale, som er lige så slidstærk som Vidda Pro.
Dette gør dem vandtætte (støvregn og lettere regnvejr) og yderligere har de den fordel, at den nederste del kan lynes af omkring knæet, så de fungerer som shorts. Helt perfekt for mig - så behøver jeg nemlig kun et par shorts yderligere.

Buksefronten til turen består herefter af 2 par Fjällräven bukser (Vidda Pro og Keb Gaiter), mine uundværlige camouflage shorts, løbetights (ikke shorts), 2 par uldne underbukser (Devold Breeze og Expedition) samt 10 par underbukser heraf 4 par uldne (Devold).

Glæder mig til Torsdag - der er der foredrag om Caminoen i den lokale Spejder Sport i Horsens. Spændende om ikke der skulle være et par tips eller to fra foredragsholderen.
Nu snakken går om Spejder Sport, så har jeg stadig ikke fået mit GPS kort over Italien......det må jeg sgu sige, jeg er noget skuffet over, men regner med en løsning på det torsdag.

Fortsat god dag - nu skal jeg på arbejde :-)

Mvh
Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar