lørdag den 21. marts 2015

Dag -440 Flere med på vognen

Jeg har nu været ansat hos Reitan distribution i vel 13 måneder, og oplever der en frihed, som i meget stor grad er med til at lette den stress jeg har haft.
Turen har jeg snakket meget om selvfølgelig - mest af alt fordi jeg glæder mig helt vildt ubeskriveligt, men en del af mine kollegaer spørger også om turen, fordi de har hørt fra en af de andre, hvad jeg egentlig skal bruge et år på, fra den 2.6.2016.
Reaktionen fra de fleste har været den forudsigelige...."Du er sgu da sindsyg", "Du kunne jo ha købt en ny bil eller en stor udbetaling på et hus, for de penge".....ja det kunne jeg vel, men ville jeg ha fået de samme oplevelser ud af det?? Nej det tror jeg langt fra, at jeg ville.
En del har også sagt, at jeg næppe gennemfører. Andre der kender mig bedre end mine kollegaer ved, at det værste du kan sige til mig er, at det kan jeg ikke, det klarer du ikke. Så bliver jeg ekstremt stædig, og bare endnu mere målsat.....men til dem der fortsat tvivler, så lad os da bare tage et væddemål på det.

Det fede af at snakke med mine kollegaer om turen, og de natur oplevelser jeg har, når jeg har mine træningsture, er, at flere kommer og fortæller mig om deres oplevelser. Og det er lige netop det, det hele drejer sig om. 
Op af sofaen, ud at opleve naturen. Det behøver ikke at være 8250km men en tur på 5km 1-2 gange om ugen, hvor man eventuelt får sig en kop kaffe siddende på jorden eller en stub i skoven, og bare lytter - UDEN musik i ørerne - jeg kan næsten garantere en stress fri dag resten af dagen.

Fortsat god dag :-D

Mvh
Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar