onsdag den 18. marts 2015

Dag -442 - Helt tomt??

Helt tomt??
Dagen i dag (onsdag 18.3) er gået - stort set - helt uden at tænke på turen.

Jeg har i stedet lavet lidt huslige pligter, såsom ordne det lille jeg har af "have" (vel nok mere et bed) på ca 2 m2, vaske vinduer etc.

Når jeg siger stort set, så er der selvfølgelig også tænkt tur, men det er ikke meget.
Jeg tror det er vigtigt at kunne koble af og tænke på noget helt andet, ellers er chancen for at køre træt i det meget stor. Og det vil jeg ikke skal ske - jeg har simpelthen lagt for mange kræfter i det.

I morgen (i dag 19.3) skal jeg hente mit sidste par bukser til turen. Så mangler der kun snepløkker og uldne underbukser, samt de småting der helt sikkert dukker op, når tiden nærmer sig.

Og det er egentlig også fint, for så kan jeg begynde at tænke lidt over det næste projekt vedrørende turen. 
Teltet......
Der skal ikke laves meget om her, men jeg skal ha kreeret en eller anden form for tørre anordning til vådt tøj. Jeg har en idé i tankerne, men det vil jeg hellere vise jer, når jeg er færdig.

Udover teltet har jeg også to andre projekter, som der skal begyndes på senest sommer.
Det er hjemmeside samt idé grundlag til indsamlingen til Kræftens Bekæmpelse, som jeg vil køre løbende med, at jeg går turen.
Om hjemmesiden er nødvendig, er jeg endnu ikke helt sikker på, men jeg køber domænet, så ser jeg hvad der sker, hvilke idéer der dukker op.
Indsamlings projektet er færdig i hovedet, nu skal idégrundlaget her bare ned på papir.

Så der er stadig nok at tage sig til.

Ha' en god torsdag :-)

Mvh
Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar