tirsdag den 31. marts 2015

Dag -430 GoPro og etaper

GoPro og etaper

Så kom de sidste dele af GoPro udstyret i hus.
Ekstra batteri og dobbelt oplader, skulle sikre at der er strøm nok i løbet af dagen. Vurderer også en battery back pack, men det kommer på ønskelisten, hvis der skulle være lidt kroner tilovers her eller der.
Glæder mig til at prøve det af - har aldrig før prøvet GoPro kamera, så det skal der nok komme noget sjovt ud af.
Om GoPro kameraet er nødvendigt, når nu jeg har mit almindelige gamle DSL kamera med, som jo også kan optage video i HD kvalitet? Jo det skulle jeg da mene det er, for det er sgu lidt vanskeligt at sætte DSL kameraet fast med gaffatape på kroppen - desuden tror jeg det ser ret dumt ud i tillæg :-D

DSL kameraet er med til almindelige billeder - GoPro til at filme under selve turen og video dagbogen.

Ellers går livet sin vante gang.
Påske = masser af arbejde = masser af overarbejde = kroner til turen. Vi fik en lille bitte smule sne, her hvor jeg bor i Danmark, men jeg tipper det er væk allerede i weekenden. Det ødelægger lidt planerne, for det jeg havde planlagt i weekenden, nemlig at starte med at lave tørresnor/-net til teltet. Nå, det må så udsættes lidt. I stedet starter jeg med at kigge lidt på etaperne på turen.

Som nævnt i tidligere indlæg, var den oprindelige plan, at ligge ruten i etaper til de enkelte dage, men jeg ligger i stedet op til uge-etaper, hvor jeg skal nå x-antal kilometer. 
Det bliver til ca. 23 km om dagen - eller 160 km om ugen. Har jeg brug for en hviledag eller to, så må der vandres nogle ekstra kilometer, så enkelt er det. Sådan som formen er nu, så har kroppen intet problem med at gå 30 km om dagen, men nu må se hvordan kroppen reagerer, når der er vabler under fødderne, eller det bare står ned i stænger.

Fortsat god dag :-D

Mvh
Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar