onsdag den 11. marts 2015

Dag -449

Startede tidligt på arbejde idag (16:00), så der var lige tid til et smut ind forbi Spejdersport, for at høre, om de omsider havde fået mit GPS kort over Italien hjem. Er efterhånden 3 måneder siden, jeg købte det, så jeg forventer da snart at få det. Sidst jeg var inde for at høre, om det var kommet, fik jeg besked om, at det ifølge deres indkøbsafdeling IKKE var med i prisen på 10.800,- men heldigvis har både jeg og butikchefen på skrift, at kortet er med i prisen. 

Der blev også lige tid til et smut forbi effekt lageret, som har et lidt bedre udvalg af knive.
Manglede nemlig en kniv til diverse opgaver og med den valgte er jeg nu dækket godt ind på dette område.

Kniven er under 12cm og dermed lovlig, såfremt den bliver i skeden.
Og med knivsliberen bør den holde til resten af turen.

Til de lidt grovere opgaver, som at kløve brænde til et bål, har jeg valgt 
denne håndøkse fra Fiskars. Fylder næsten ikke noget. Kom på at denne
kunne være en god idé, da jeg købte en magen til, til min svogers julegave.
Tak for idéen Bo :-)

Og sidst men ikke mindst min uundværlige Leatherman kniv, til de
lidt mindre opgaver.


I morgen - bliver jo i dag, tager jeg på en lidt længere tur (ca. 18 km), hvis været arter sig. Hvis ikke bliver det kun den sædvanlige tur, da jeg trods alt skal på arbejde kl 20:00

Fortsat godt forår :-)

Mvh
Jesper




Ingen kommentarer:

Send en kommentar