fredag den 27. marts 2015

Dag -434 Indsamlingen

Indsamlingen

Det har egentlig været en stille dag på kontoret idag - en arbejdsdag som stort set alle andre på Reitan Distribution, med en gruppe mennesker, som er så vidt forskellige og underholdende at arbejde sammen med. 

Turen fik jeg ikke arbejdet meget på idag, men jeg fik sendt den første af to mails til den første af de to personer, som jeg håber vil hjælpe mig med at åbne indsamlingskontoen.
Denne er en person, som jeg før har arbejdet sammen med, og som jeg har den yderste respekt for. Både som kollega men mest af alt, som en person man kun kan ha den største tillid til.

Som sagt en stille dag på kontoret.
Imorgen - fredag - bliver det til en mindre tur sammen med en kollega, som kan lære mig lidt om at lave bål.

Mvh
Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar