mandag den 1. juni 2015

Dag -368, -367 og -366 De første uger i Italien er klar

De første uger i Italien er klar

De første to uger og en del af den tredje i Italien er klare.
Jeg har forholdsvis "god tid" så jeg har valgt at ændre en lille bitte smule i forhold til den oprindelige rute.
Når jeg siger god tid, så er det med forbehold for, at jeg når endestationen Melito di Porto Salvo 2.juni 2017.
Gør jeg ikke det, vil der blive ændret i ruten, men jeg tror på at det nok skal lykkes.

Nyt er bl.a. at jeg tager et smut forbi Garda søen og Milano, som oprindelig ikke var en del af planen, samt Cinque Terre også lige vil få et besøg.
Desuden har min kammerat Ole Udsen sikkert også et par kommentarer og forslag til ruten, måske der også vil være et par overnatnings muligheder hos private.....det vil tiden vise.

Glæder mig også til weekenden, hvor der vil være plads til en bette overnatningstur.....hvorfra og hvortil ved jeg ikke endnu

Fortsat god dag :-D

Mvh
Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar