torsdag den 11. juni 2015

Dag -355 Lidt arbejde med hjemmesiden

Lidt arbejde med hjemmesiden

Jeg har brugt lidt tid i dag på at blive bedre kendt med hjemmesiden. Wordpress gør det lidt nemmere for "Dummies" som mig, men jeg skal alligevel bruge lidt tid påat finde ud af de forskellige detaljer.

Jeg har fået installeret to plug-ins - apps til hjemmesider - som gør det lidt nemmere at dele min tur og oplevelser undervejs med jer

Next-Gen gallery
Denne plug-in brugte jeg lidt tid på at lære og kende, inden jeg helt forstod fremgangsmåden. Med den kan jeg nemt ligge billeder ud på hjemmesiden - pænt og enkelt for jer at finde rundt i.

WP Google maps
Denne plug-in giver mig mulighed for at ligge kort ud, af de enkelte ruter, jeg har planlagt at gå. Desværre kræver den et tilkøb, hvis ruten skal "streges" ind og umiddelbart synes jeg ikke, at det er aktuelt, men jeg kan jo skifte mening senere.

FY!!!
Burde jeg ikke være ude i det gode vejr?? Jo det burde jeg - men jeg må indrømme, at jeg blev lidt fanget af at sidde og kigge lidt på den nye hjemmeside.
Jeg lover dog at tage kraftig revanche i weekenden :-D

Fortsat god dag :-D

Mvh
Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar