tirsdag den 9. juni 2015

Dag -358 og -357 Det er lidt underligt.....

Det er lidt underligt.....

....at tænke på, at der er under et år til den store tur begynder.
Jeg går tit og tænker på, at næste år er jeg dér.....dette var så den sidste grundlovsdag i 2 år etc.

Næste år vil jeg så være ca. her - 70.106732 23.553167 - på turens 8. vandredag. 
Det ser ikke ud til at være et helt skidt sted at overnatte (Goggle Street view) 
:-D


Som i kan se på billedet, som er fra E6 i området, så er der ikke mange folk eller huse omkring vejen.....bare ren natur :-D


Ifølge den Norske vejr tjeneste yr.no, så er temperaturen nu nået på plus siden, hvilket også er hvorfor jeg ændrede startdatoen fra den oprindelige 5.5 (min fødselsdag) til den nuværende 2.6 - netop for at undgå kulde grader i starten.
Bevares, jeg render jo ind i kuldegrader undervejs, men jeg tror ikke det er nogen god idé at starte ud med, at bruge den første måned på at trave rundt i sne og slud, så kan man hurtigt miste modet og lysten.

Jeg blev spurgt på arbejde igår, hvad der skulle til, for at turen ikke blev en realitet.
Pt. så løber alt som planlagt. Opsparingen ser ud til at holde målet endda til den gode side, træningen forløber også planmæssigt (havde dog et lille uheld på arbejde som resulterede i 3 sting på venstre overarm, nogen som gør at det ikke er muligt at løfte noget tungt de næste par uger), nej alt går ganske fint med turen.
Den eneste reelle udfordring jeg har nu, er at få passet min 14 år (til den tid 15 år) gamle kat. Jeg kunne aldrig drømme om bare at få den aflivet eller at placere den i skovkanten og skride, som mange desværre gør, inden de skal på ferie. Håbet er at få den placeret hos noget familie eller venner, der er vant til dyr - der vil være 5.000,- i "pasningsdusør" plus alle regninger til evt. dyrlæge , mad etc. vil blive betalt.

Udover at skrive dette indlæg på bloggen med en arm, så kigger jeg i dag lidt på projekt hjemmeside.

Fortsat rigtig god dag :-D

Mvh
Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar