onsdag den 10. juni 2015

Dag -356 Så er hjemmesiden oppe og køre.....

Så er hjemmesiden oppe og køre.....

Så er min nye hjemmeside http://svopwalk.dk/ oppe og køre.

Køre og køre er vel så meget sagt, men jeg fik da fundet en passende simpel skabelon, som jeg kan starte med. Det er meget muligt, at den så efterhånden, som jeg lærer den at kende, bliver skiftet ud, men jeg synes selv, at jeg har ramt den ok, med det formål den nu skal have.
Skulle jeg vinde den store præmie i lotto kan jeg så få en professionel til at lave en perfekt hjemmeside - indtil da må jeg nøjes med denne :-D

Fremover vil alle indlæg ligge på både den nye side, samt på denne blogg indtil ½ år fra tur-start.
Da vil denne blogg blive slettet og al information vedr turen, vil da ligge på den nye side.

Fortsat god dag :-D

Mvh
Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar