torsdag den 4. juni 2015

Dag -362 Det er længe siden.....

Det er længe siden.....

....at jeg har været på tur, og denne weekend bliver det heller aktuelt :-(
Jeg havde ellers lige planlagt den fedeste tur til Hammer bakker, hvor jeg ville gå en etape, som er lagt ind i turen, men jeg fandt ud af, at jeg havde taget fejl af weekenderne uge 23/25.
Denne uge står den på socialt samvær med poker-gutterne, og lørdag er der jo Champions League finale, som også foregår med gode venner.
Lidt socialt samvær er sgu nødvendig, hvis man ikke vil blive til en sær eneboer, selvom jeg nu gerne ville ud.....men det må så vente til om 2 uger. 
I mellemtiden kan jeg så tage et smut ud i den lokale natur på en mindre vandretur.

I de sidste to måneder har jeg lavet ruten færdig, dvs siddet foran pc'en og gloet mange timer på google street view etc.
Nu er jeg heldigvis færdig med det, bortset fra at turen gennem Tyskland, Østrig og Italien ikke ligger 100% fast, men kun er nogenlunde færdig.
Men der er mere tid foran pc'en i vente......

Hjemmesiden skal laves færdig, så det bliver nemmere for alle at følge med på turen via forskellige plug-ins (apps) som vejkort, billede album og video dagbog.
Har lige fået installeret Wordpress, der skal gøre det noget nemmere at lave hjemmesiden. Det er første gang jeg skal lave hjemmeside, så det tager sikkert lidt tid.

Alt dette er ren forberedelse til turen.
Mange vil måske mene, at det intet har med ude-liv at gøre, og det er til dels rigtig.
Men jeg vil gerne dele min glæde ved det at være ude, samt sikre mig at så mange som mulig får mulighed for at følge med, så de også får lyst til at færdes lidt mere ude.
Desuden så er al denne forberedelse også nødvendig for at evt. sponsorer og bidrags ydere til velgørende formål, får noget bedre opmærksomhed end de vil gøre via en blogg.

Nu står den på arbejde....

Fortsat rigtig god dag :-D

Mvh
Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar