lørdag den 9. maj 2015

Dag -392, -391 og -390 Rejseforsikring og hjemmeside

Rejseforsikring og hjemmeside

Tiden går hurtigt......
Sådan føles det ihvertfald. 
Det regner med små opgaver, så søvn har det været småt med i sidste uge. 



En af opgaverne er hjemmesiden.
Den har jeg siddet og arbejdet lidt på. Ikke hjemmesiden som sådan men mere oplægget til den.
Har fundet ud af, at jeg vil bruge Wordpress, som for mig virker som den nemmeste at bruge.
Men jeg mangler at finde et hosting selskab. Ikke umiddelbart noget problem, for der findes mange forskellige, men det gælder om at finde det mest pålidelige, der har den bedste oppetid og er bedst sikret.
Her er jeg lidt på herrens mark, for jeg aner INTET om hjemmeside programmering m.m.



Nu tiden nærmer sig (jo jeg ved godt, at der over et år til start, men forberedelse skader ikke ;-), er det også blevet tid til at kigge lidt på rejseforsikringer.
Også her findes der utrolig mange selskaber at vælge i mellem, og jeg synes at dette er et af punkterne, man ikke skal spare på. 
Jeg har budgetteret med 10.000,- til rejseforsikring. Prisen har jeg hentet hos det, der skulle være det dyreste selskab - Europæiske rejseforsikring - men hvem der skal dække min tur, ved jeg ikke endnu.
Her vil jeg bruge rigtig meget tid på at læse anbefalinger, reviews etc. for at finde det bedste og mest service mindede selskab.
Og hvem skal man så vælge?
Gouda, Europæiske, If, Codan eller.........
Så er der nogen der har erfaringer, gode som dårlige, så er det bare at sende jeres erfaringer videre til mig, for jeg kan bruge dem alle.

Nu er der heller ikke længe til min "vandrekollega" Charlie starter sin 18.000 km lange tur fra Esbjerg til Tanzania.
Tirsdag den 19.5 starter han ud, og jeg vil følge hans beretninger på http://www.walkingforwater.dk/ og lære af hans erfaringer.

Fortsat god weekend :-)

Mvh
Jesper


Ingen kommentarer:

Send en kommentar