fredag den 15. maj 2015

Dag -384 og -383 Hjemmeside og GoPro

Hjemmeside og GoPro

Jeg har de sidste par dage forsøgt mig med to ting, som jeg absolut ikke har forstand på.
Video filming med GoPro og redigering af film samt at finde det rigtige produkt, når jeg skal lave hjemmeside.

Under den test jeg foretog af SteriPen samt Bio-Lite brænderen, da filmede jeg samtidig begge tests.
Og jeg fandt ud af et par ting, som jeg ikke anede. For at GoPro skal fange det du siger, skal du være forholdsvis tæt på kameraet, ellers kan du stort set ikke høre noget som helst.
Nedskalering af film kan jeg simpelthen ikke finde ud af, og her skal jeg virkelig bruge hjælp, da hjemmesiden ikke kan bære video-dagbøger på mellem 300-400MB. 
Så her skal der arbejdes lidt mere intensivt. Men det er rigtig underholdende at filme med så lille et kamera.

Jeg fandt det hosting selskab, som skal hoste min hjemmeside - DanDomain - så nu mangler jeg bare at finde det rette navn til min hjemmeside.
Det skal være enkelt og nemt at huske.......så her må I gerne hjælpe :-D

Imorgen lørdag står den på besøg hos Charlie (walking for water) der starter sin ekstrem tur på tirsdag.
Han får det hårdt, men samtidig en allerhelvedes stor oplevelse, og så kan man ikke andet end at have fuld respekt for formålet.
GODT GÅET CHARLIE!!!

Ha' en fortsat god dag :-)

Mvh
Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar