tirsdag den 12. maj 2015

Dag -386 Test af udstyr

Test af udstyr

Igår fik jeg testet SteriPen til rensning af vand, men jeg havde også min Bio-Lite brænder med.
Jeg fik taget en masse billeder, og sidder lige nu og redigerer billederne, før de bliver lagt til testens tekst.

Her er lige et par smagsprøver.....



Teksten er jeg igang med, men den når desværre ikke at blive færdig inden jeg skal på arbejde. Ligeledes er alle billederne ikke helt færdige.

Disse små tests af udstyret er ganske vigtige.
Eksempelvis er fortæller testen af Bio-Lite brænderen mig bl.a. hvor mange smågrene eller andet brændbart, der skal til for at koge vand. Hvor meget brænde der skal til, før jeg kan oplade ting via brænderen. 
Og hvad skal man så bruge det til spørger du??
Jo jeg synes nu egentlig det er meget rart at have samlet det brænde du skal bruge, så du ikke pludselig skal til at samle brænde, fordi du løber tør. Nu er der ikke de store chancer for, at Bio-Lite'n brænder ud - mere om det i testen i morgen - men chancen er der, og så skal man til at starte forfra.

Bl.a. skal jeg en solrig dag teste solcelle laderen, og se hvor lang tid den skal bruge for at lade det store batteri op, hvor lang tid den skal bruge for at lade mobil telefonen op og andre småting.

I sidste ende handler disse små tests om, at blive tryg ved udstyret og lære at kende det ud og ind.

Kommende tests af udstyr er :
  • Solcelle lader
  • GPS (Garmin eTrex 30
  • Overtræk til vogn - er det regntæt?
Flere test vil komme til i løbet af sommeren.

Fortsat god dag :-)

Mvh
Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar