onsdag den 27. maj 2015

Dag -373, -372 og -371 Ruten gennem Danmark er færdig

Ruten gennem Danmark er færdig

.......og Tyskland er ikke langt fra at være færdig


Jeg fik lavet ruten gennem Danmark færdig i dag :-D
Det er væsentlig nemmere at lave rute, når du ikke skal tage højde for en masse tunneller.

Gennem Danmark går ruten fra Skagen (fra Grenen naturligvis), og ned gennem Øst-Jylland. Her har jeg en masse familie og ganske mange venner, som allerede har sagt, de gerne vil tage mod en hjemløs ;-)
Ved min bror i Aalborg får jeg det første længe ventede gensyn med en del af familien. Her vil jeg også få mine vinter støvler samt bytte soveposen ud med min vinter sovepose. 
Den tre-sæsoners sovepose jeg havde med til Norge, er jeg ikke sikker vil holde igennem vinteren i Tyskland, så derfor skifter jeg den ud med en varmere en af slagsen. Når jeg når Italien - specielt syd-Italien vil den helt sikkert blive for varm, og her vil jeg i stedet benytte den som tæppe og bruge en lagenpose eller et reactor indlæg som sovepose i stedet.
Fra Øst-Jylland går det tværs over Fyn med en afstikker til Svendborg, for at besøge mine forældre.
Over Storebæltsbroen går det med bus, hvor den første vandre etape starter i Korsør. Herfra går det mod København og derfra til Rødbyhavn, som er endestationen i Danmark.

Jeg kunne have taget mange ruter gennem Danmark.
Eksempelvis er der mange der har spurgt, hvorfor jeg ikke bare vandrede direkte gennem Jylland. Svaret er ganske enkelt - det ville jeg ikke kunne byde mine forældre.....ikke at besøge dem ville jeg sgu ikke kunne være bekendt.
Turen gennem Danmark ender efter planen den 22.12, som er 16 dage tidligere end den oprindelige plan.
Der er altså stadig lidt at give af, og det tror jeg nok jeg skal få brug for, når jeg skal gennem Syd-Tyskland om vinteren.

Ruten gennem Tyskland er næsten færdig.
Og er lagt ud på bloggen under fanebladet "Rute Tyskland"....her er jeg indtil videre 10 dage foran planen, så der er røget 6 dage, men jeg tror det er klogt ikke at kunne forvente at gå så mange kilometer i sneen.

Fortsat god dag :-D

Mvh
Jesper




Ingen kommentarer:

Send en kommentar