tirsdag den 1. oktober 2013

Så er vognen klar til sponsorer

 
Så fik jeg endelig det sidste overtræk til vognen - og den er nu klar til at få påtrykt sponsorer, så nu ved jeg da i det mindste, hvad jeg skal bruge min fritid til. Chariot er navnet på vognen - men de er ikke sponsorer....endnu ;-) så denne plads er også ledig. Vil de ikke være med ryger der et stykke gaffa tape henover.....intet er jo gratis her i livet (og det går jo også til et godt formål).

Finally got the last cover for the cart - and it's now ready for sponsors. At least I now know what to use my sparetime for. Chariot is the name of the cart - they are not sponsors (yet). If they don't want to participate their logo will be covered....nothing is free in life (and the Money goes to a good purpose).
 

Solcelleladeren vil - når det ikke regner eller sner - til enhver tid være placeret på toppen af vognen så batterier etc. kan blive ladet op. Derfor er der ikke plads til et stort logo på "toppen" af vognen" men i stedet et eller to mindre logo'er.
Umiddelbart er der jo plads til mange logo'er på vognen på delen under solcelleladeren. Der kunne eks. placeres to større logo'er eller 4 mindre.

The solar charger will - whenever it doesn't rain or snow - be placed on top of the cart so that batteries etc. can be charged immediately. Therefore there are no place for a logo in the middle but instead there are room for one or two smaller logo's at each side of the charger. You could either place two bigger logo's or four smaller ones.


Siden af vognen er også oplagt for et eller flere logo'er. Jeg ville dog foretrække et enkelt, som kunne stå på langs på siden - evt. samme firma på begge sider - man kan jo godt lide symmetri ikke :-)

The side of the cart is also a good place for a logo. I would prefer one logo on each side of the same company.....can't helt loving symmetry :-)



Jeg har - indtil videre - kun dette ene træk, men er klar på at investere i flere, såfremt der skulle være firmaer, som eks. kun er interesseret i at sponsere i Norge. Så kan trækket skiftes ud med et nyt - eller også vil logo'er blive påhæftet trækket med velcro.

So far I've only got this one cover but will Invest in more if there are Companies WHO only wish to sponsor one countries fight for cancer. The cover can be replaced or the logo's removed (attached with velcro).

Vognen vil blive præsenteret på dagbogen HVER ENESTE DAG, så fra den 5.5.2014 er der en ret så god eksponering af interesserede sponsorer.
Herunder følger et par eksempler på, hvordan jeg havde tænkt mig vognen kunne se ud.
Som sagt er dette KUN ET EKSEMPEL - ingen af disse firmaer har sagt ja (endnu :-)
Giv gerne jeres kommentarer til dette.

The cart will be presented on the blog as the first Picture every day from the 5th of may 2014 until the end of the trip one year later.
As mentioned earlier this is ONLY AN EXAMPLE - none of these companies have given their consent to the project (yet ;-).
Please feel free to comment on this.



 
Og her er siden af vognen.

And the side of the cart.

Og hvad skal det så koste - jo det er jo så lige det, jeg skal ha fundet ud af. Som nævnt i min indledning i bloggen, så skal jeg ha dækket mine udgifter, så turen kan blive en realitet, samt jo mere jeg kan få ind, jo mere går der også til kræftens bekæmpelse.

So what's the Price - see that's what I still have to find out. As mentioned in the start of my blog I need to get the last costs of the trip covered so that the trip can start and the cancer movements get some more Funding for their good cause.

Så skulle der være nogen, der er interesserede eller kender nogen der har lyst til at støtte den gode sag, så må i endelig sige til.
Jeg kan kontaktes via mail på svop74@hotmail.com

So if their should be anybody who are interested or know someone WHO might be please contact me via e-mail at svop74@hotmail.com

HYG JER :-)
TAKE CARE :-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar