tirsdag den 8. oktober 2013

Opdatering på turen

 
Har i dag brugt fridagen på tjekke de tyske etaper op imod campingpladser på "endestationen" på de enkelte etaper. Må sikre mig, at der ikke gælder de samme regler for overnatning i naturen, som der er i Italien.
Fik et tip fra Spejder Sport i Århus, om en der havde gået fra et sted i Danmark til omkring Köln. Ekspedienten i Spejder Sport havde givet mit nummer væk, så nu er det bare at håbe, at vedkommende har nogle gode erfaringer at dele ud af.
 
Så langt så godt - endvidere har jeg i dag forsøgt at få fat i Kræftens Bekæmpelse, men dog uden held - de har sikkert været travlt optaget mht. det store indsamlings arrangement der løber af stabelen den 25.10, så jeg prøver igen i løbet af morgendagen.
Jeg deltager selv som phoner hos TDC - så det er bare at ringe ind og gi' et bidrag. På samme tid næste år, såfremt KB igen har indsamlings show, så er jeg i Norge - lige omkring Kristiansand hvis jeg ikke husker helt forkert - så det ville være fedt på en eller anden måde at kunne deltage i det indsamlings show om end det bliver på en helt anden måde :-)
 
Ellers løber det planlagt mht. træningen. Udstyret lever virkelig op til mine forventninger. Inden længe starter jeg også på overnatnings træning, så teltet, soveposerne etc. kan blive testet grundigt.
 
HYG JER :-)
 
Mvh
Jesper

Ingen kommentarer:

Send en kommentar