tirsdag den 15. oktober 2013

Indsamlingen er startet

Indsamlingen til Kræftens Bekæmpelse er nu startet via Betternow.dk Man kan finde min indsamling ved at søge på "Jesper Svop" - og indsamlingen skulle gerne være synlig der eller prøv linket her https://www.betternow.org/dk/jespersvopwalk
 
Som sagt vil jeg være enormt beæret, hvis vi (vi - ikke jeg :-) når den ene million, som er mit mål.
 
Udover pengene fra den tidligere nævnte indsamling, bliver der også samlet ind til KB via virksomheds donationer, men mere om dette senere, da kontrakten til dette endnu ikke er færdig.
 
Skulle der være nogen spørgsmål til indsamlingen er i velkomne til at stille disse via mail eller som kommentar(er) til bloggen her.
 
HYG JER :-)
 
PS: Til mine kjære norske venner, så vil jeg i løpet av de neste par uker forsøke å lage en tilsvarende innsamling, hvor alle midler går til Kreftforeningen sin forksning innen Barne Cancer. Men for at dette må lykkes, har jeg bruk for en eller kanskje to personer, som er villig til å hjelpe med dette. Nærmere info kommer til den/de person(er) som ønsker å hjelpe til med dette (har blitt rammet av dugnad syndromet jeg ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar