mandag den 4. november 2013

Sponsor/Donor jagten er begyndt

 
Langt om længe fik jeg det (næsten) sidste på plads, så jeg nu er klar til at jagte sponsorer.
 
Har lige lagt sidste hånd på et sponsoroplæg (ønsker i en kopi sender i en mail til svop74@hotmail.com).
 
Derudover har jeg lavet layout til to roll-up bannere, som jeg skal bruge under sponsor- og donorjagten.
Idéen med disse to bannere er, at jeg stiller mig op foran f.eks. en stor REMA1000, Århus rådhus, inde på Århus banegård/Bruuns galleri etc.
Det ene banner fortæller i punktform om turen (Info om indsamling til KB er kommet på det sorte banner) - det andet banner har sponsorer på.
Begge bannere har jeg med ud på sponsor jagt minimum en gang i ugen indtil to uger før tur starten. Dvs. at hver sponsor får en ganske tydelig eksponering i ca. 22 uger. Udover banner eksponeringen vil der også være mulighed for video indslag under turen (såfremt jeg finder sponsor til kameraet - GoPro) hvor eksempelvis udstyr bliver fremhævet. Derudover vil hver sponsor - på skift - ha mulighed for et indslag sammen med udgivelsen af dagbogen på bloggen.
 
Men jeg er naturligvis lydhør for ønsker fra sponsorer, så både de og jeg kan blive tilfredse.
 
Skulle der være nogen indspil til bannere eller sponsor oplægget hører jeg naturligvis gerne om dette.
 
HYG JER :-)
 
Mvh
 
Jesper
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar