fredag den 22. november 2013

På plads i Århus

 
I går - 21.11.13 - var jeg på plads i Spejder Sport i Århus, hvor der var stor kundeaften med 20% rabat til alle, som havde tilmeldt sig deres nyhedsbrev. Og der var en god del kunder, som benyttede sig af de mange gode tilbud.
 
 

Så tak til Jimmi, Nicolai og resten af personalet for en, som altid, super modtagelse.
Og skulle i lige få lyst til nogle gode tilbud - samt en skide god service - så er der lige et link her :-)

http://www.spejdersport.dk/
 
Selv har jeg efterhånden det udstyr jeg har brug for, så jeg måtte nøjes med en firestarter og en æske stormtændstikker, som nu ligger i stormkøkkenet, så jeg ikke glemmer dem igen :-)
 
Indsamlingen - det er vel så meget sagt, måske nærmere info til mulige sponsorer - gik egentlig ganske godt. Jeg fik delt en del kort og kontrakter ud, så må vi se hvad der sker den vej.
Det bliver højst sandsynlig donationer til KB, hvilket er glimrende, det er jo også er en del af turen. Større sponsorer tipper jeg først kommer en gang i det nye år, når de fleste virksomheder har fået lagt sine budgetter, og ved hvad de har at gøre med i det kommende år.
 
Men det stopper mig naturligvis ikke. Jeg har planlagt 5 sponsorer, som jeg ønsker at møde, så må vi jo bare se, om de ønsker at ta' en snak med mig, og høre om projektet.
Det drejer sig om bl.a. Garmin (udlån af topo grafiske kort), GoPro Headcam (videocamera til turen).
Desuden drejer det sig om en mulig hovedsponsor, men den venter jeg med at afsløre til jeg har haft snakken med dem :-)

HYG JER :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar