fredag den 27. december 2013

Så er det tid til at gå fedtet af

 
Håber i alle sammen har haft en fantastisk jul - det har jeg i hvert fald.
 
For første gang siden jeg kan huske, har jeg holdt jul i en anden by end Svendborg. Lidt vemodigt, for ikke at sige underligt, at julen ikke holdes i barndomshjemmet mere.
I år holdt vi det i Århus, men maden var som sædvanlig fantastisk, selskabet det samme og gaverne var beregnet til turen, som jeg inderligt håber bliver en realitet, trods den noget svære start på sponsorsiden - men Svop gir' ikke op :-)
 
På gave siden blev det bl.a. til 2 produkter fra Asivik, som kan købes i Spejder Sport.
 
Et Asivik Chairkit, som forvandler dit oppustelige underlag til en stol. Meget brugbart, når du sidder i teltet og pladsen er lidt trang.
 

Desuden blev der også plads til en Asivik Cargobag. Denne kan bruges både som flybagage, men jeg havde mere regnet med at bruge den til at samle det meste af bagagen i, når jeg skal med bus under tuneller i Norge eller med båd. Meget nemmere at flytte en bag end at flytte 20.

Søndag bliver det træningstur rundt om Brabrand søerne (begge to). En tur på ca. 16km - skulle der være nogen, som har lyst til at tage med er i hjertelig velkomne.

Håber i får et fortræffeligt nytår :-)

Hyg jer :-)
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar